Moje šatičky - časť I.

By Zuzulienka - 27.3.14

Šaty sú vec, ktorú milujem. K dnešnému dňu ich mám presne 31ks a nikdy ma neomrzia. Nosím ich v lete, v zime, do práce, i na prechádzky... Proste nech je vonku akékoľvek počasie, šiat sa nevzdám.
Celkovo by som tie svoje mohla rozdeliť do 3 kategórií – jarno-jesenno-zimné, letné a spoločenské.

Dnes by som vám chcela predstaviť hlavne tie, ktoré sú vhodné do chladnejšieho obdobia a ktoré som nosila a ešte stále nosím v aktuálnom období v kombinácii s pančuškami a najrôznejšími doplnkami, či svetríkmi. Väčšinu z nich ste už na mne videli, preto uvádzam vždy aj odkaz priamo na outfit.


1. NEW YORKER - asi moje najobľúbenejšie. Keby môžem nosím ich stále. Pôsobia elegantne, sú vhodné aj na bežné nosenie, aj na nejakú oslavu. A sú veľmi pohodlné.



2. ORSAY - tieto sú tiež moje obľúbené. Kúpila som ich ako posledné v zľavách Orsay a neľutujem. Sú z kvalitného materiálu a sú to také moje malé čierne.



3. OODJI - keď som v Oodji našla a vyskúšala tieto, vedela som, že budú moje. Veľmi rada ich nosím.



4. F&F - tak toto je jedna z mojich obľúbených značiek. V F&F proste vždy niečo nájdem a tieto šaty sedia ako uliate, sú príjemne teplé a s nejakým zvrškom vhodné aj na naozaj chladné dni.



5. NEW YORKER - ďalšie teplé šatičky, dokonca s rolákovou časťou. Na tele sú veľmi príjemné a sú aj dosť dlhé.



6. BONPRIX - z Bonprixu som objednávala už viackrát. S týmito šatami som veľmi spokojná. Dajú sa nosiť v období jari a jesene, keď nie je tak chladno, no zároveň ani horúco.



7. KENVELO - také obyčajné kúpené za pár eur v Kenvele.  Na fotkách vyzerajú trošku nepekne a vyšedivelo, no v skutočnosti sú úplne normálne.


8. KENVELO - a opäť Kenvelo. Toto sú jediné červené šaty, ktoré mám a nikdy by ma nenapadlo, že práve takéto kúpim v Kenvele.



9. PIMKIE - jedny z najnovších, ulovené v povianočných výpredajoch. Pohodlné, slušivé a príjemné na tele.



10. EMMSI - s obchodmi Emmsi som sa zatiaľ stretla iba v Nitre, preto vždy keď som tam, rada do nich zablúdim. A toto je jeden z posledných úlovkov z tohto obchodu.


Tak to je prvá desiatka mojich šatičiek. Ktoré sa vám páčia najviac?
Nabudúce nechám výber na vás, ste zvedavé na spoločenské, alebo skôr na tie letné?

Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Nejvíc se mi líbí první a druhé. Jsou jednoduché a přesto vkusné a krásné.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mám rada šaty a najviac sa mi páčia z Orsay.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to su skôr predlzene svetre, ktoré maju od šiat v pravom zmysle daleko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, niektore su skor svetrove, ale na zimu uplne idealne. Vacsina mala vsak pri kupe na listku napisane saty a nie sveter.

      Odstrániť
  4. Krásná sbírka! :) Za mě první a poslední. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to podarene, ze ked milujeme saty tak sa nam vacsinou paci len nejaky typ. Ty mas taky ten svetrovo uzucky styl, ktory je pre tvoju postavu idealny.... ja ked tak rozmyslam, tak moje saty su vsetky alebo prestrihnute v pase, alebo pod prsiami, vsetky kratke a vo vsetkych moznych farbach sveta. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ano, ale take su u mna iba tieto zimno- jesenne, pretoze mi pridu na toto obdobie najvhodnejsie. Ale ked vam ukazem letne saty, tak tie su povacdine vsetky volne, od prs sa rozsiruju. Takze to je skor obdobim u mna.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!