Koľko topánok vlastníte?

By Zuzulienka - 29.7.14

Včera som si kúpila nové topánky.. lodičky v béžovo-hnedej farbe - jednoduché, nízke (keďže vysoká som dosť) a pohodlné. Nemala som v pláne nič kupovať, ale poznáte to... keď sa stretnú dve ženy, posedia na kávičke a potom sa vyberú  "iba nakuknúť" do obchodov. Hmmmmmm... ;)
Tieto lodičky sa tak stali mojimi aktuálne 53. topánkami v poradí zo všetkých, ktoré mám aktuálne v botníku.


Práve nedávno sme sa totiž s kamoškou dostali k téme o tom, koľko párov topánok vlastne doma máme. Vedela som, že mám plný botník, ale koľko topánok tam vlastne je, tak to som netušila. Preto po príchode domov som ich všetky zo zvedavosti spočítala. A vyšlo mi číslo - 52 (aj keď si myslím, že na niektoré topánkové maniačky stále nemám). A včera k nim pribudol 53. pár z Mixeru...




Topánkami myslím kompletne všetky topánky - zimné, letné, balerínky, tenisky, sandále, lodičky, čižmy, šľapky, proste všetko, čo sa obúva na nohu a v čom sa dá chodiť (nerátajme papuče).

U mňa prevažujú lodičky, v ktorých chodím asi najčastejšie a mám ich asi najviac. Tenisková proste nie som - ale 4 páry tenisiek u mňa nájdete. Cez leto zase pravidelne obúvam sandálky, občas balerínky, či šľapky.
Lodičky, či sandálky nájdete u mňa iba tie s nižším opätkom cca 4 - 7 cm, keďže vysoká som dosť aj bez opätkov. Avšak opätkov sa napriek tomu nemienim vzdať, obyčajný outfit je totiž s nimi hneď na inej úrovni...


A tak je tu moja otázka pre vás:
Koľko párov topánok máte?

Som naozaj zvedavá!!!

Niektoré z mojich topánok:
Môj botník
Topánková výbava na leto
Leopardie balerínky
Black and pink
Ja a športovo?
Na chladné dni pripravená

Majte krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

19 komentárov

  1. Krásné lodičky! :-)

    Já mám…
    2x balerínky, béžové a černé
    1x sportovní balerínky bílé-stříbrné
    1x balerínky na knínku (spíš lodičky už)
    1x zimní boty na klínku
    4x lodičky (3x 7 cm podpatek, černé, hnědo-filajové a bílé; 1x 15 cm podpatek, neonově zeleno-žluté)
    1x converse hi-top černé
    2x kozačky (1x 7 cm klínek, 1x asi 3 cm podpatek)

    Část je vidět tady: https://twitter.com/themarketka/status/451450414278651904

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné botičky :)
    Já mám jedny tenisky, jedny botasky, dvoje baleríny, dvoje lodičky, dvoje crocsy (do práce a na zahradu :D), sandály, žabky, dvoje kozačky a dvoje podzimní/jarní polobotky. Takže jestli správně počítám, tak je to 14 párů. Využívám ale tak polovinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je velká sbírka bot :) já jich mám taky požehnaně, přítel se vždycky jenom směje, když vidím můj botník :)) nejradši mám lodičky a celkově boty na podpatku, protože jsem malá a hezky mi prodlužují nohy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No téda tak to já tolik teda nemám jestli spočítám 20 párů :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám asi troje letní boty, dvoje na zimu, jedny tenisky a dvoje na podzim. Nakupování bot mě moc nebaví, hlavně se v nich musím cítit pohodlně a nesmí nikde tlačit. Prakticky skoro všechny boty mám kvalitní kožené a vydrží mi několik sezón.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak moje boty jsem nikdy nespočítala, ale asi jich bude dost, avšak nemyslím si, že až 53 :D.. ale ty lodičky vypadají moc hezky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fíha 53 topánok, to je teda riadna zbierka! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fu, nemám všetky svoje topánky po ruke, ale myslím, že nad 15 to nebude:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Slušná zbierka! :P Ja by som sa k tomu číslu asi tiež priblížila :) Ale nemám ich spočítané :P Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fú neviem koľko ich mám ale bude ich hodne - tie najnosenejšie práve teraz sa tiahnu v dvoch radoch mojou chodbou :o)
    a dnes mi prišli moje vysnívané voňavúčke MELky - čierne s červeným srdiečkom! Tak sa tešííííííííííííííííííííííííí!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fuuu ja mam oveľa viac mám taký pocit :D :) len na leto mám práve v botníku 48 párov a to sa vôbec nepokladám za topánkovú maniačku :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Keď sa nad tým poriadne zamyslím, tak tých párov bude okolo 30-33 :-D mamča mi hovorí, že už ich nejak veľa (a to dnes pribudol nový pár), ale ja by som ich ešte toľko potrebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Neviem presne kolko topanok mam, ale urcite nie viac ako 15 :( Mam kvalitne kusky na kazdu prilezitost takze mi niejako netreba dokupovat, akurat na leto mam celkom dost sandalok, kt. neratam, su za par drobnych, ktore si dokupujem asi raz do tyzdna ale po lete vacsina z nich ide do kosa pretoze na dalsiu sezonu nevydrzia.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ty mas 90 % šmejdov z Deichmanu a spol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A co akoze teraz? Mam tak mam. Vobec sa za to nehanbim. A okrem toho s topankami z Deichmannu mam dobre skusenosti... ale rada by som si pozrela tvoj botnik mily anonym :D

      Odstrániť
    2. Tiež mám zopár "šmejdov" zo skupiny "spol" ako Primark a tak... a sú také krásne... :D :D :D

      Odstrániť
  15. Vypadají krásně! 53 párů bot ti tak závidím, já o proti tobě nemám nic :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!