Moje pravidlá obliekania a nakupovania

By Zuzulienka - 13.7.14

Všetci sme si rokmi vypestovali akési vlastné pravidlá, ktorými sa riadime pri obliekaní a vlastne už aj samotnom nakupovaní. Niekto nenosí červenú farbu, lebo je príliš výrazná, iná z nás neznáša roláky, a ďalšia zase miluje výstredné outfity. Ja som si tiež vypestovala tie svoje návyky, nech sa páči tu sú:


Obliekanie:
- ak je vršok voľného strihu, dolnú časť volím priliehavú a opačne. Ak sú oba kúsky voľné, pôsobí to na mňa dojmom "rozgajdanosti". Avšak ak sú oba kúsky priliehavé, tak to zas nevidím ako problém.
- kombinujem maximálne tri farby
- moje obľúbené farby sú čierna, biela, červená a modrá. Vôbec nenosím zelenú a žltú.


Občas si tie outfity aj takto odfotím
- 6 z 10 mojich outfitov je vždy kombinovaných s čiernou. Bez čiernej si to proste neviem predstaviť.
- oblečenie si plánujem dopredu. Šetrí to čas a keď mám pripravených viac outfitov môžem si z nich vybrať práve ten, na ktorý mám chuť.
- milujem sukne a šaty. Aktuálne vlastním 52 sukní a okolo 30 rôznych šiat. Proste 4 z piatich pracovných dní nosím sukne, či šaty a hlavne teraz v lete. Nechápem ako sa môže niekto dusiť v rifliach.


- avšak dlhé sukne ani šaty nenosím, pretože ma nelákajú a vlastne tak dlhé, ako by som potrebovala sa asi nepredávajú
- od istého času som prestala nosiť tepláky. Možno je to pre niekoho najpohodlnejšie oblečenie, no ja sa oveľa lepšie cítim v obyčajných legínach a preto ich nosím aj ako domáce oblečenie.

V takýchto svetlých farbách ma uvidíte málokedy, aj keď toto leto ich nosím celkom často :D
- neznášam a nenosím čokoľvek bez ramienok. Je to pre mňa doslova nočná mora, ak viem, že budem donútená si obliecť niečo bez ramienok. Proste necítim sa tak dobre.
- takmer vôbec nenosím výstrihy a keď si aj nejaký menší dám, snažím sa to kombinovať decentnejším spodkom.

Moja krásna červená.. .milujem ju.
- vôbec nechodím bez podprsenky. Pre niektoré ženy je podprsenka príťažou a zhadzujú ju hneď ako prídu domov, no ja ju nosím celý deň a vyzliekam ju až keď idem do postele. Stále hovorím, že pokiaľ vám podprsenka dobre sedí, musíte sa v nej cítiť ako v druhej koži a nemáte potrebu si ju dávať dolu, akonáhle prídete domov. Ja sa v nej tak cítim, preto ju nosím aj keď viem, že celý deň budem iba doma.
- tenisky nosím tak 5 krát do roka. Radšej chodím v lodičkách, sandálkach, balerínkach a športový štýl nie je pre mňa (aj keď občas sa vyskytne).

Legíny sú pohodlnejšie ako rifle, nosím ich na doma aj do práce.
Nakupovanie:
- ak si mám kúpiť niečo na viac sezón, volím to vo farbe čiernej. Hodí sa totiž ku všetkému. A znamená to, že také kúsky ako zimný kabát, či bunda u mňa nikdy neuvidíte v inej farbe, ako čiernej, hnedej a možno bielej. Niekto to robí tak, že má niekoľko kabátov rôznej farby, ja zase 10 kabátov a každý nej farby na zimu nepotrebujem.
- nekupujem si značkové veci (samozrejme, že nejaké značkové sa u mňa nájdu). Razím totiž heslo, že radšej viac lacnejších, ako jedno drahšie nosiť stále dokola. V kvalite rozdiel možno je, ale ja fakt nepotrebujem napr. jednu kabelku nosiť 10 rokov. Preto mi stačí obyčajná, čo vydrží nejaký ten čas. 

...áno táto je značková, strašne sa mi páčila, a viem, že ju určite využijem.
- nikdy som nenakupovala v sekáči

- nakupujem v bežných obchodoch. Moje najobľúbenejšie sú : Reserved, Oodji, New Yorker, H&M, Orsay. V obchodoch ako Mango, Zara si nikdy neviem nič vybrať a navyše dať 20 a viac eur za obyčajné tričko ma vôbec neláka.
- môj šatník je preplnený do prasknutia a stále sa nájde niečo, čo potrebujem alebo si kúpim. MYslím, že to mnohé z vás dôverne poznajú. 

Čo vy a vaše pravidlá?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Teda, tolik sukní a šatů. Já mám asi tak dvě sukně, šatů ted asi do těch desíti, ale stále dávám přednost kratasům a džínám. Tepláky nenosím vůbec a kecky běžně taky ne, jen třeba do lesa apod, ale vždy beru i baleríny, jelikož mě z kecek pak bolí nohy :D Podprsenku také sundavám jen na spaní.
    Jinak nakupování, do sekáče chodím ráda, kolikrát se tam seženou super věci a i třeba s cedulkami. A Zara a Mango, taky si tam nevyberu a přijde mi to drahé, hodně nakupuji ve slevách.
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D Zuzi tak ten počet sukní, to je už iné číslo...ale zas keď ťa sledujem, tak je to viac než jasné...sukničky sú na blogu stále...ja sa snažím riadiť len jedným pravidlom, a to nakupovať iba veci, ktoré už v obchode viem s čím skombinujem, prípadne kupovať rovno spodok aj vrch, aby k sebe ladili a bolo jasné, že ich budem nosiť spolu ako outfit...často som totiž kupovala veci, ktoré sa mi síce páčili, no potom vždy stáli v skrini, pretože som ich akosi nemala s čím skombinovať...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, 52 sukní a 30 šatů je mazec :)) Já to svoje radši nepočítám :)
    Pravidla mám dost podobné jako ty, ale i v obchodech jako Mango nebo Zara občas najdu něco v hodně pekné slevě. Značkové věci nezavrhuju, mám i dražší svetry, ale je pravda, že se ty věci dají najít i v běžnějším obchodě.
    Máš krásnou postavu ;)

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 30 šiat ...páni ... ja mám asi 3 na bežné nosenie a asi 2 na slávnosnejšie príležitosti :) . Pravidlá v nakupovaní asi nemám, myslím si, že nakupujem celkom rozumne (môj muž si to myslí tiež a to už je čo povedať keďže mu v skrini stačí len jedna polička :D ) V obchodoch sa zameriavam na kvalitu nie na cenu, ale zas ak vidím sako za 200 dolárov a viem, že v rovnakej kvalite dostanem aj sako za 100 dolárov tak ho určite nekúpim. S farbami som to mala do istej doby ako Ty ale teraz sa snažím kupovať aj niečo v jarných a letných farbách a nosiť ich aj cez zimu, mám vtedy lepšiu náladu po celý deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten ružový svetrík je nádherný, kde si ho kúpila ? :)
    Ja zase sukne takmer ani nenosím, neviem prečo, ale radšej si ich dám cez zimu s punčochami a čižmami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktory ruzovy svetrik? Myslis to tricko s krataskami odfotene v obchodnom centre?

      Odstrániť
  6. Aj ja väčšinou nosím sukne alebo šaty. Aj v zime :D Ale toľko sukien... Toľko nemám ani všetkých vecí dokopy (bude to tým, že nerada nakupujem, hlavne teraz, keď som kus objemnejšia :D moje polky mozgu sú voľako rozhádané alebo dačo také, lebo kým 1 vie aké číslo potrebujem, 2. mudruje, že som sa zľakla, keby som si niečo kúpila, toho čísla, nie oblečenia :D logika neskutočná :D). Tvoj blog sa mi páči, dobre píšeš, možno naňho budem chodiť častejšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!