Plážové šatičky

By Zuzulienka - 30.7.14

Či už trávite leto na kúpalisku, alebo niekde pri mori, také plážové šatičky sa zídu v každom prípade. Predsa len, nepôjdete z domu iba v plavkách, chce to nejaký ľahučký vršok, pod ktorý si oblečiete iba plavky, a ktorý pri vode zo seba už len jednoducho zvlečiete. Vhodné sú šortky a tričko, no ešte lepšie sú šaty. Ľahučké, vzdušné a zakrývajúce len to najnutnejšie. A presne také sú aj tieto z eshopu nejleginy.cz


Aj keď samotný názov eshopu hovorí, čo v ňom nájdete, nie je to všetko. Legíny sú síce prevažná časť predaja eshopu, no okrem nich tu nájdete aj rôzne tuniky k legínam, či práve plážové šaty. V ponuke ich nájdete niekoľko – v rôznych vzoroch a strihoch – a ja som sa rozhodla pre leopardie.


Šaty prišli domov krásne zabalené. Hneď po rozbalení som sa do nich zamilovala na prvý dotyk. A to preto, lebo hneď ako som ich chytila, ma očaril ten príjemný ľahučký materiál.


Šaty sú voľného strihu s gumičkou cez pás a s hlbokým výstrihom. S mojou výškou sú mi tesne pod zadok, ale nevidím to ako problém. Plážové šatičky si presne také predstavujem - krátke a ľahučké.
Na tele sú veľmi príjemné, vzdušné a pohodlné. Sú ako stvorené na cestu k vode, či už idete pešo, alebo autom. 





Ako sa vám páčia? 
Tiež chodíte k vode v šatách, alebo uprednostňujete šortky s tričkom?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Vypadají božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú naozaj veľmi pekné, v lete k vode taktiež dávam prednosť takýmto voľným šatám. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nie som veľmi fanúšik tých vzorov zvieracích, ale na Tebe to vyzerá super:))) A v lete neviem, či dávam niečomu prednosť, ja si to asi vyberám podľa nálady :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš v nich krásne, veľmi ti pristanú, kočka! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné plážové šaty! Takovýto střih je teď v módě, a proto jsem si jedny také pořídila, mám je z www.answear.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You are so beautiful in animalier!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!