Outfit: Blue Dress

By Zuzulienka - 4.6.15

Vždy keď ide o oslavu, svadbu, či iné spoločenské príležitosti, vyberám zo šatníka šaty. Naozaj sa čudujem tým ženám, ktoré si na takéto príležitosti obliekajú sukne s blúzkami, či nebodaj nohavice. Načo si to komplikovať a prečo si jednoducho neobliecť nejaké elegantné šaty, ktoré by ste si na bežný deň nevzali? Nohavice si môžete obliecť aj do práce, ale nie všetky šaty sú vhodné na bežný deň.


My sme cez víkend absolvovali oslavu významného jubilea mojej zlatej babičky. Od začiatku som mala jasno v tom, ktoré šaty vytiahnem, no ešte predtým som zo svojho šatníka povyťahovala milión iných šiat, a poskúšala, či by niektoré neboli lepšie. Nakoniec som sa aj tak rozhodla pre tieto tmavomodré, ktoré mi tam stoja už niekoľko mesiacov a zatiaľ ešte nebola príležitosť na ich premiéru.








Šaty: Calliope
Náhrdelník: Rosewholesale.com
Lodičky: Deichmann


Čo si obliekate vy na slávnostné príležitosti?
Krásny horúci deň!

  • Share:

You Might Also Like

21 komentárov

  1. Mám ráda takovýhle typ šatiček. Vypadají krásně a moc ti sluší a ten náhrdelník...krásný :-) na slavnostní dny dávám přednost státům, nebo kalhotám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráš v nich úžasne. Ja som v poslednom období mala celkom dosť príležitostí na šaty, aj som si kvôli nim nejaké kúpila, ale bohužiaľ počasie mi neprialo a tak som sa radšej rozhodla pre elegantnejšie nohavice a čipkované tričko. Našťastie aspoň na posledný deň v škole, kedy nám rozdávali maturitné vysvedčenia bolo krásne počasie a ja som si konečne mohla dať na seba moje nové šaty. A veru to neostane tak len pri takýchto príležitostiach, ale rozmýšľam, že si ich dám hocikedy, keď budem mať na ne chuť. Cítim sa v nich skvelo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, mna od nosenia šiat neodradi ani zle počasie, nosim ich aj v zime, dám hrube pančuchy a idem :-D
      Jasné, ak sa dá, nos ich hocikedy :)

      Odstrániť
  3. Krásne šaty, veľmi ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem šaty. Len je v nich trošku problém s kojením :D takže rada nosím všetko, čo sa dá vpredu rýchlo a bez problémov rozopnúť. Tieto sú pekné, síce na môj vkus trochu prikrátke, ale pristanú ti, tmavodmodrá je moja najobľúbenejšia farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež šaty milujem. S kojenim máš pravdu, no kedže kojim iba doma, tak to sa stiham vždy rýchlo prezliect do niečoho vhodneho.
      A ano su krátke, aj som sa trochu bála aby mi zadok nevykúkal, ale dalo sa to zvládnut :)

      Odstrániť
  5. Šaty jsou nádherné! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takýto strih šiat som si nedávno kúpila;)....šaty sú krásné a veľmi ti pristanú;)
    PS: krásne fotky!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pretože nie pre všetky ženy je ľahké zohnať šaty, ktoré im sadnú ....:D a to sa neurážam, len si to tak napísala, akoby by sme boli úplne nekompletné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno to máš pravdu, to ma veru nikdy nenapadlo, ale môže to byť dôvod.

      Odstrániť
    2. :) to je uhoľ pohľadu, človek musí síce viac rozmýšľať, keď sa chce obliecť, ale čo už.

      Odstrániť
  8. Vyzeráš užasne! A strašne žiariš a si krajšia ako nikdy predtým! A šaty sú naozaj pekné ae to asi iba vdaka tebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfit, velmi ti to pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na slavnostní události mám šaty taky nejradši a tyto jsou moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!