Gélové laky Miracle Gel Sally Hansen

By Zuzulienka - 25.5.16

Mať pekné a upravené nechty chce každá z nás. No nie každá z nás má čas pravidelne navštevovať manikérku a nie každej sa chce každý mesiac vyhadzovať niekoľko eur za gélové nechty. Kozmetické firmy preto premýšľali, čo vymyslieť, aby nám to uľahčili. A prišli s lakmi, ktoré po nanesení na nechty vyzerajú ako gélové, netreba na ne používať žiadnu UV lampu a nechty vám perfektné vydržia niekoľko dní. A zaberie to len pár minút raz za čas!



Určite ste sa už s takými lakmi stretli, momentálne sú v kurze u viacerých výrobcov. Ja vám dnes chcem predstaviť tie od Sally Hansen, pri ktorých netreba používať UV lampu! Počula som o nich, že sú veľmi dobré, tak som bola sama veľmi zvedavá.

Laky Sally Hansen Miracle gel sľubujú pohodlnú a rýchlu aplikáciu v pohodlí domova bez použitia UV lampy, a zároveň krásne nechty s gélovým efektom, ktoré vydržia až 14 dní!


Pýtate sa, že ako je možné, že netreba použiť UV lampu? Laky Miracle Gel sú špecifické tým, že obsahujú oligomery a vrchný krycí lak ešte navyše fotoiniciátor, A práve fotoiniciátor je ten, ktorý spája oligomery farebného a vrchného laku a tým vlastne spúšťa proces vytvrdnutia na bežnom dennom svetle. Zaujímavé, však?

Čo k tomu potrebujete?
- cca 20 minút času
- klasické pomôcky na manikúru
- vami vybraný odtieň laku Sally Hansen Miracle gel (vybrať si môžete až zo 70 odtieňov)
- vrchný top coat Sally Hansen Miracle gel

Postup:
1. najprv nechty očistite. Ja ich pretieram tampónom namočeným v odlakovači, potom umyjem vodou a osuším.
2. pilníkom upravte nechty do požadovaného tvaru a drievkom pozatláčajte nechtovú kožtičku
3. naneste 2 vrstvy farebného laku Miracle Gel od Sally Hansen. (môj odtieň je 220 Pink Tank)
4. každú vrstvu nechajte dobre zaschnúť. Do 5 minút by každá vrstva mala zaschnúť.
5. naneste 1 vrstvu krycieho laku Top Coat Miracle Gel a nechajte poriadne vyschnúť a vytvrdnúť na dennom svetle. Naozaj nepotrebujete UV lampu.


Lak má výbornú konzistenciu, nesteká, dobre sa nanáša. Má akurátny štetček, ktorý jedným nanesením pretrie väčšiu časť nechtu. Farba je krásne pigmentovaná, na prekrytie vám úplne postačí jedna vrstva laku. 

Krycí lak v čiernej fľaštičke má o niečo redšiu, ale zároveň dobrú gélovú konzistenciu. Treba s ním pracovať rýchlo, lebo rýchlo zasychá. Fľaštičku nenechávajte dlho otvorenú.




Celkový výsledok je výborný. Nechty sa krásne lesknú a na prvý pohľad naozaj vyzerajú ako zo salónu. 
No a teraz sme sa dostali k tej výdrži. U mňa to ani náhodou nie je 14 dní! Ale pozitívne je, že mi vydrží viac ako 2 dni (čo je bežná výdrž iných lakov na mojich nechtoch). A teda tá priemerná výdrž je okolo 5 dní, no to už sa mi pomaly lúpe a keďže to už začína vyzerať nepekne, tak odlakovávam.

Na odlakovanie vám stačí bežný odlakovač.

Záverom môžem povedať, že s lakom na nechty som spokojná aj napriek tomu, že o 14 dňovej výdrži môžem len snívať Proste moje nechty sú aké sú, a môžem byť rada že som konečne našla niečo, čo na nich vydrží bez poškodenia viac ako 2 dni. Verím preto, že tie z vás, ktorým iné bežne laky vydržia týždeň, tak tento vydrží aj tých sľubovaných 14 dní!

Máte s nimi skúsenosť?
Krásny dník želám!

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Zkušenost mám a jsem také moc spokojená! Sice ta výdrž není tak dlouhá, jak slibují, ale zároveň je delší než u běžných laků, což mi bohatě stačí. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také mám odstín červený, ale musím říct, že nevím co jsem udělala spatně, ale vydrzeli mi nehty jen jeden den pak už se lak zacal olupovat. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čítala som už od viacerých dievčat, že to nie je vôbec to čo to sľubovalo...ale tak aspoň vieme :) mne sa páči tá farba :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. výdrž predlži aj leštenie povrchu nechtu pred lakovaním

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páči sa mi odtieň, ktorý si zvolila ♡ No ja som si nechty prestala lakovať úplne. Takto sa mi to proste páči viac :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!