Outfit: Poncho

By Zuzulienka - 3.5.16

Konečne nejaké aj v mojom šatníku! Doteraz som ich len obdivovala na ostatných a akosi nevedela nájsť nejaké pre seba. Ale nakoniec som našla. Nechcela som niečo obyčajné, tak som si vybrala takéto čierno-biele. A práve pri bláznivom aprílovom počasí som ho stihla už párkrát prevetrať. Aj v takejto kombinácii...


A keďže všade nám aktuálne kvitne táto krása (aj ke´d t vôňu teda vôbec nemusím), tak som sa fotky rozhodla urobiť práve v takomto prostredí :)





Pončo: Jennyfer
Rolák a slip on topánky: Topankovo.sk
Legíny: Nejleginy.cz


Máte tiež v šatníku nejaké pončo?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Pristane ti, je veľmi krásny. A určite sa hodí takmer ku všetkému. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poncho je nádherné a ještě k tomu velmi povedené fotky .)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To květinové pozadí je okouzlující :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To poncho je skvělé a outfit je příjemný, jen mi v něm něco chybí.. třeba pár tenkých delších řetízků.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, outfit je krásny:) a tie slip-ony sú úžasnéé:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!