Outfit: Minnie

By Zuzulienka - 17.6.16

Mickey a Minnie, známa dvojka, ktorá sa teraz preslávila aj na oblečení. A nie na detskom, ale aj na tom dospeláckom. Momentálne je totiž naozaj veľmi trendy všetko s touto potlačou. A keďže som aj ja podľahla, tak som si zopár kúskov s touto disney potlačou zaobstarala. Ako prvé vám chcem dnes predstaviť toto jednoduché biele tričko.


Skombinovala som k nemu ripped džínsy, tenisky a šup na prechádzku, do mesta, alebo kávičku. Jednoducho a pohodlne :)






Tričko: New Yorker
Rifle: Emmsi
Tenisky: Humanic



Vlastníte tiež niečo s Mickeyho potlačou?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Vlastnila jsem jedno tričko a bylo strašně fajn :) Tohle ti moc sluší :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcela som si zaobstarať šaty s touto potlačou:) boli krásne, len kvôli materiálu ma to odradilo:( a tričko je krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem Disney postavičky na oblečení ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Mermaid Wishlist * ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa tento trend teda vôbec nepáči. Tričká s takýmito motívmi som nosila ako 10-ročná, vôbec sa to podľa mňa nehodí pre dospelú osobu. Inak, všimla som si, že odkedy máš dieťa, ide to s tvojím obliekaním dole vodou. Myslím, že aj mladá mamička by mohla o seba trochu dbať a nenosiť stále texasky a tričká s obrázkami. Kým pôjdeš do práce, úplne si odvykneš elegantne sa obliekať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže mne sa páči ako sa začala obliekať, že to neni fiflena čo si dá topánky na opatku, ked ide s dieťatom von. Oblieka sa podľa príležistí a to je fajn...Keď začne chodiť do práce, bude sa obliekať elegantne, ale neviem prečo by si na prechádzku s dieťaťom nedala rifle a tričko...ty si asi deti nikdy nestrážila čo...

      Odstrániť
    2. Predstav si, že mám dve deti, ale napriek tomu som neprestala dbať na vkusné oblečenie. Existujú predsa aj topánky na nízkom opätku, blúzky a nohavice /nie rifle/. Keď sa tak žena oblečie, hoci aj na prechádzku s deťmi, hneď vyzerá upravene a nejde tu o žiadne fintenie, ale o to, že popri deťoch dbá aj o seba a záleží jej na tom, aby vyzerala upravene. Ale tomu ty asi nerozumieš..

      Odstrániť
    3. Odkedy mám dieťa, tak je pravda, že menej nosim opatky a často iba rifle a tričko. Nemyslim si však, že to znamená, že som o seba prestala dbat, pretože to tak nie je. Ale proste odkedy mi malý začal behat, tak v kočiku mi len tak neobsedi a je pre mna pohodlnejšie behat za nim v rifliach a teniskách, ako v lodičkách a šatách. Celkovo k tomu kočiku na naše 3hodinové prechádzky, ktoré absolvujeme je mi pohodlnejšie v bezopatkovej obuvi, či už su to tenisky, baleriny, alebo sandále.
      Možno si teraz odvyknem, no som si istá, že ked pojdem spat do práce, tak sa opat vrátim k mojim sukničkám :)

      Odstrániť
    4. tak pre mňa je vkusné oblečenie rifle a tenisky, pre mňa žena čo si sadne na okrej pieskoviska v nohaviciach a blúzke vyznie dosť smiešne a poviem si, no drahá, potrebuje hrať dámu namiesto toho aby si dala rifle a tenisky a stavala s deťmi hrad z piesku...

      Odstrániť
  5. Moc ti to sluší, podobné kalhoty jsem si nedávno taky koupila :))

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa je to super! Prečo by dospelá žena nemohla nosiť tričko s disney motívom? To že už nie sme teenageri ešte neznamená, že v šatníkoch budú len sukne, saká a blúzky. Je to pekné a pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!