Patrí k môjmu letu...

By Zuzulienka - 31.8.16

Astrologicky sa nám leto síce nekončí a aj počasie vyzerá zatiaľ sľubne, no pre mnohých z nás sa práve s nástupom septembra začína tvrdá realita (návrat do práce, školy...). Pre mňa, mamu na materskej dovolenke sa však nič nemení, leto pre mňa ešte trvá, no predsa len, tieto dva mesiace boli asi najletnejšie a ja som si ich užívala plnými dúškami. Výlety, prechádzky, návštevy, grilovačky, stretnutia, slniečko..,,


A k tomu všetkému neodmyliteľne patrili aj tieto nutnosti:



Slnečné okuliare
Akonáhle začne vonku trochu viac a častejšie vykúkať slniečko, hneď ich vyťahujem. V zime ich takmer nenosím, v lete naopak. Toto leto mi do repertoáru pribudli troje. Celkovo ich mám 8ks, ktoré striedam podľa potreby a nálady.

prvé z www.letnyhit.sk, zvyšné z www.okuliarewayfarer.sk

Plavky
Aj vy si musíte každé leto zadovážiť nové plavky napriek tomu, že tie minuloročné sú stále v top stave a stále sú vám dobré??? Ja áno. Mám ich už celkom peknú zbierku, a aj keď nie som nejakým nadšencom plávania, na opaľovanie pod horúcim slnkom ich využijem. Tento rok som zvolila oranžovú s čiernou. Sú z eshopu moje-bielizen.sk, kde okrem plaviek nájdete aj krásne spodné prádlo, pančuchy, a iné doplnky.



Plavečky sú úplne tip top, značky Lorin, veľmi sa mi páčia na prvý pohľad, sú pevné, vystužené s push up vypchávkami, ktoré môžete kedykoľvek vybrať. Vrchná časť je na viazanie aj za krkom, aj na chrbáte, takže si ju prispôsobíte podľa potreby.  Spodná časť je na gumičku. celé plavky rýchlo schnú a sú veľmi pohodlné.

Prípravky po opaľovaní
Opaľovacie krémy tu riešiť nebudem, tie sú už akousi samozrejmosťou. Na čo sa však skôr zabúda je starostlivosť po opaľovaní. Už v sprche treba myslieť na to, že slniečko dalo našej pokožke zabrať a keď si ju chceme udržať čo najdlhšie opálenú a zároveň zdravú a mladú, tak práve tu so starostlivosťou začneme.


Telové mlieko po opaľovaní do sprchy Dermacol - toto telové mlieko obsahuje extrakt z uhorky a má chladiace a upokojujúce účinky. Práve to chladenie je po pobyte na slnku to, po čom naša rozohriate pokožka túži. Telové mlieko ju jemne umyje, zmyje zvyšky opaľovacieho prípravku, schladí, regenerruje a zmierni aj nejaké to podráždenie, ak ste to so slniečkom trošku prehnali. A tá vôňa vás omámi natoľko, že sa ním budete chcieť umývať stále.



Balzam po opaľovaní Dermacol - aby sme zabránili vysušovaniu pokožky, je vhodné ešte po osprchovaní a vysušení pokožky použiť nejaký balzam. Tento obsahuje betakarotén, panthenol a mandľový olej, ktoré sa postarajú o to, aby bolo vaša pokožka hydratovaná, zregenerovaná, upokojená a vyživená. Navyše ju zanecháva príjemne voňavú a hebkú



Vodeodolné mlieko na opaľovanie pre deti - predsa len musím spomenúť aspoň jeden prípravok určený na opaľovanie. A tým je toto mliečko pre deti, pretože tie majú pokožku ešte citlivejšiu ako my. Treba ju chrániť s kvalitným faktorom SPF50. Toto mlieko je vodeodolné, obsahuje vitamín E, panthenol a alantoin. Detská pokožka je s ním dokonale chránená, upokojená a regenerovaná. Mliečko sa trošku ťažšie rozotiera, ale drobci vám s jeho aplikáciou určite radi pomôžu :)


Ľahký makeup
Cez leto sa viac potíme a aj naša pokožka na tvári to nemá jednoduché. Je ideálne ju preto ušetriť hrubých makeupov a použiť skôr niečo ľahšie, aby mohla dýchať. Ja to v lete riešim BB a DD krémami, veľmi sa mi aktuálne osvedčila MIXA, ktoré sa pleti krásne prispôsobia, jemne ju tónujú a hydratujú. Celkový makeup veľmi neriešim, len výnimočne sa viac namaľujem. Základom je u mňa ľahký BB krém, upravené obočie, rozjasnené očné okolie, púder a lícenka :)


Knihy, časopisy...
Čo iné môže byť na deke pri vode lepšie, ako si čítať??? Len tak ležať sa mi nechce, tak vždy zo sebou ťahám min. jednu knihu a časopis. Hlavne v auguste som toho prečítala celkom dosť. Ale veď viac sa dozviete v zajtrajšom článku :)


Ovocie a zelenina 
Niet lepšej sezóny, ako je leto. A ak máte vy alebo aspoň rodičia záhradku, kde si všetko dopestujete, tak to je na nezaplatenie. Jahody, čerešne, broskyne, marhule, slivky, hrušky, melón... hrášok, šalát, paradajky, paprika.... Je to naozaj úžasné, ale nebolo by lepšie, keby to dozrieva postupne po celý rok, aby sme stále mali čo mlsať?


Voda, voda, voda...
Bez nej si tie horúčavy ani neviem predstaviť. Pijem stále keď sa dá, a fľašu vody si pribalím na každú cestu.

A čo neodmysliteľne patrí k vášmu letu?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ty plavky jsou úplně krásné :) Jinak casopisy a knízky k mému letu také patří a zelenina a ovoce je stejně nejlepší :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taktiež hlavne voda, tú si beriem všade, aj keď idem len do potravín, lebo čo keby niečo :) a samozrejme aj okuliare,plavky... :) a to ovocie je na lete asi najlepšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé vecičky! Moje must-have na leto je dobrá kniha, slnečné okuliare a určite nejaký opaľovací krém :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie druhé okuliare má aj moj priateľ, síce su to okuliare jeho sestry, ale on ich má vždy v aute, tak keď mu svieti slnko do očí, tak si ich vždy dá. :-D Sľabikár šťastia som tiež toto leto čítala, aj keď som nedočítala... ale verím, že sa k nej zasa vrátim, ani neviem prečo, som ju nechala tak a leží mi na stole... ale ja som čítala druhú časť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Plavky jsou moc hezké, hned jsem dostala chuť na meloun a meruňky :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!