Outfit: Black puffy vest

By Zuzulienka - 15.10.16

Vestičky, vestičky, tak tých by ste u mňa veľa nenašli. Mám iba dve. Jednu chlpatú a druhú túto čiernu, prešívanú, ležérnu... Práve dnes bolo príjemné počasie, kedy som ju mohla využiť. Krk som prikryla rolákom s pásikmi, na nohy som dala riflové legíny a obula čižmy.
A hor sa na nákupy!


Teda nákupy to veľmi neboli, skôr sa zmenili na prechádzku obchodným centrom, pretože malý bol nezastaviteľný, v kočíku sa mu sedieť nechcelo, obchody ho nebavili a tak stále utekal, vrieskal na všetky strany a my sme vyzerali ako nezodpovední rodičia, ktorí svoje dieťa prvýkrát zobrali do obchodného centra :-D






Vesta: H&M
Rolák: F&F
Legíny: www.najleginy.sk
Čižmy: Topankovo
Kabelka: Lara Bags


Aký bol váš dnešný dník?
A mimochodom, čo vy a vestičky???

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

Ďakujem za všetky komentáre!