Rok 2017 bude úžasný!

By Zuzulienka - 2.1.17

Krásny Nový rok 2017 vám prajem!
Prehupli sme sa doň ani neviem ako a čaká na nás 365 nových dní, nových šancí, možností, príležitostí, preto sa snažme, aby sme naozaj každý jeden prežili najlepšie ako sa dá a hlavne s úsmevom. Vlastne, povedzme si hneď v jeho úvode, že bude skvelý, úžasný, jedinečný, a plný tých najkrajších okamihov. A on taký potom naozaj bude...


Prejdime však teraz k môjmu blogu...
Ak sa pozriete do Archívu článkov na mojom blogu, zistíte, že z roka na rok počet článkov klesá. Áno, už som viackrát spomínala, že bohužiaľ nemám na blog toľko času ako by som chcela.

Povolanie MAMA ma zamestnáva na plný úväzok a tak ide záľuba bokom. Chvíľami ma už napadajú aj myšlienky typu skončiť s blogovaním nadobro, alebo aspoň načas, no na druhej strane je mi ľúto len tak zahodiť niečo, čo som tu budovala pár rôčkov.

Tak som sa rozhodla, že blogu sa tento rok zo všetkých síl pokúsim vdýchnuť nový život a snáď nesklamem ani tých z vás, ktorým sa zdá, že to ide s mojim blogom dolu vodou.



Poďme si v prvom rade zhrnúť nejaké číselká za minulý rok.

Publikovala som:
- 110 článkov na blogu - v porovnaní s minulými rokmi u mňa naozaj málo, no v priemere 1 článok každé 3 dni, čo je obstojné.

Pribudlo:
1019 komentárov

Celkovo k dnešnému dňu má blog:
833 651 zobrazení

Spolu vás je:
Blogger.: 809
Facebook: 1071
Instagram: 2805

Krásne počty, ďakujem vám za ne a ďakujem za vás.

5 najčítanejších článkov za rok 2016:

Veľký test vlhčených obrúskov
Tipy na vianočné darčeky pre najmenších
Kontúrujeme s Makeup Revolution
V auguste 2016
Víkendové nákupy s Marianne

No a ak by vás zaujímali pre porovnanie štatistiky a zhrnutia za minulé roky, tie si môžete pozrieť aj tu:
2015
2014
2013
2012

A čo bude ďalej?

Nový rok, nové možnosti. Predo mnou je posledný rok na rodičovskej dovolenke. Je to neuveriteľné, ale je to tak, čas s deťmi beží naozaj veľmi rýchlo. Preto stále bude na prvom mieste drobec a blogu vyhradzujem čas, až v čase jeho spánku.

Avšak, poďme dať blogu trochu iný rozmer a sprehľadniť ho pre vás. Aby ste vedeli, kedy čo máte očakávať.

Plánujem:
- publikovať 3 - 4 články týždenne

Pondelok: bude pestrý, a čakajte články rôzneho štýlu - napr. ako dnes.
Streda: dáme si vždy recenziu kozmetiky
Piatok: bude patriť Outfitom
Sobota: Lifestyle články, kde sa budú striedať tieto témy: Baby článok, Recept, Líčenie, Zhrnutie mesiaca atď.

Tento týždeň berte ešte trošku s rezervou, ale od budúceho týždňa to naplno naštartujeme.

Tak majte tento rok naozaj najlepší!
A ozaj, aké je vaše predsavzatie preň?


  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Věřím že tento rok bude ten nej :) A už se těším na tvé pravidelné články! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásny blog! :) https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/ ak budes chciet mozes si pozriet ten môj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taktiež ti prajem krásny nový rok a veľmi úspešný nový rok! :) Teším sa na články. xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přeji ti také krásný rok, ať se ti daří. I mě se stává občas že na blog nemám čas ani náladu ale stále mě to baví a skončit bych určitě nechtěla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takými obdobiami si prechádza asi každá blogerka. A ked sa tak nad tým zamyslim, veru aj mne by bolo ľuto len tak zrazu skončiť.

      Odstrániť
  5. Netráp sa tým, radšej raz za čas postnúť nejaký článok ako úplne skončiť s blogovaním. A dobre robíš, že uprednostňuješ reálny život pred týmito vecami, ktoré počkajú, neujdú! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za podporu. Máš uplnu pravdu, radšej realny život ako virtuálny.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!