Potešte ju kozmetikou...

By Zuzulienka - 8.3.17

Že koho?? No predsa milovanú žienku vo vašom okolí - mamu, sestru, kamošku... Dnes je totiž Deň žien a tie si nemusíme uctiť len kvetmi. Potešiť ich môžeme čímkoľvek: pozvaním na kávu, drobným darčekom, či kozmetickým balíčkom. Vyberať môžete napr. aj v predajniach Yves Rocher, kde nájdete od dekoratívnej kozmetiky, cez pleťovú, telovú až po parfémy. A práve zopár tipov na dekoratívnu kozmetiku od Yves Rocher by som vám dnes chcela dať.


Jedná sa o 4 produkty: sypký púder, príjemne voňavá lícenka, lak na nechty s gélovým efektom a balzam na pery s leskom.

Sypký púder
Tento púder je dostupný v predajniach už asi pol roka. Ja som ho začala používať prednedávnom. Púder je skutočne sypký, ľahký a jemný. Jeho textúra je obohatená o ryžový výťažok, ktorý dodáva pleti jas a podporuje jej okysličenie. 

Súčasťou púdra je aplikačný vankúšik. Ten stačí len priložiť na dierky a púder sa naň v primeranom množstve aplikuje. A môžete naniesť na pleť.

Mne osobne sa s týmto vankúšikom nepracuje veľmi dobre, ale asi to bude preto, že nie som naň ešte zvyknutá a doteraz som púdre nanášala štetcom. A asi budem pokračovať aj pri tomto sypkom púdre štetcom. pokojne sa dá použiť namiesto vankúšika, aj keď je sypký.

Inak som s púdrom spokojná, dostanete ho v 4 odtieňoch, ja mám Pure Light. Pleť krásne zmatní a zanecháva ju zmatnenú približne 3 - 4 hodiny. Nie je nijak parfumovaný, pleť zbytočne nevysušuje a nepostrehla som ani, že by mi spôsoboval nejaké kožné problémy.




Tých nie je nikdy dosť, ja tie svoje akosi nikdy poriadne nedopoužívam, lebo sa mi buď rozbijú, rozsypú, či sa zrazu dostanem k inej a začnem používať tú. Tak to bolo aj s touto sympatickou miniatúrnou lícenkou Yves Rocher. Dostanete ju až v 10 odtieňoch, ten môj je Rose Pivoine a je naozaj krásny. Líčkam dodá sviežu a peknú farbu a veľmi sa mi páči, že krásne vonia. Pôsobí naozaj prirodzene a aj preto ju na stránkach Yves Rocher hľadajte pod názvom Prirodzená farba na líca.


Lesklý balzam na pery
Áno, dobre čítate, jedná sa o balzam s lesklým efektom. Tento balzam je obohatený o čerešňový olej, ktorý má vyživujúce vlastnosti. Preto pery nielen hydratuje, ale aj vyživuje. Na pery sa nanáša penovým aplikátorom a pôsobí na nich veľmi príjemne. Nelepí, krásne sa leskne a pery vôbec nevysušuje, ale naopak fakt hydratuje. Navyše pery jemne tónuje, krásne vonia a aj chutí, a môžete si ho vybrať v 10 dostupných odtieňoch. Môj je Pink - 09.




Lak na nechty s gélovým efektom
Áno, aj Yves Rocher sa už môže popýšiť týmito lakmi. Ja ho mám v odtieni Framboise Intense a je to naozaj krásna červená po nanesení na nechty. Lak má akurátny štetček, dobre sa s ním pracuje, nerozteká sa zbytočne a na prvú vrstvu krásne kryje. Milo ma prekvapilo aj to, že rýchlo schne, v porovnaní s inými lakmi s gélovým efektom. Naozaj už do 5 minút je krásne zaschnutý, zatvrdnutý a môžete robiť, čo potrebujete.
Výdrž je však priemerná, alebo teda čo sa týka mojich nechtov, na ktorých nič poriadne nedrží, tak ani tento ich nejak neprekvapil. Už na druhý deň sa mi jemne olupujú špičky. Tak je to s mojimi nechtami, ktoré sú proste neprispôsobivé, preto vám bohužiaľ ani nemôžem priložiť foto priamo na nechtoch, pretože nech sa snažím akokoľvek, neviem ich tak ukážkovo nalakovať..



Tak, ktorý produkt sa vám pozdáva?
Krásny deň žien prajem!

  • Share:

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Laky na nehty od YR bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také přeji krásný Den žen :) Od Yves Rocher mám moc ráda jejich balzámy na rty ♥ Tvářenka vypadá roztomile :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný den žen i tobě :) Moc se mi líbí ten lesk na rty, namalovaný vypadá moc hezky. Jetšě mě zaujal ten pudr, musí se moc dobře aplikovat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný den žen :-) Kosmetika potěší vždy.. a vůbec bych se nezlobila ji dostávat každý den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dodatočne prajem krásny deň žien :) páči sa mi ten lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja používam od nich micelárku a krémiky, chystám aj článok :) dekoratívnu kozmetiku som od nich ešte neskúšala :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto vyzerá naozaj super, najmä ten lesk na perách

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zrovna nedavno jsem byla v Rocheru nakupovat :) Ale spis telovku nez dekorativku. Kazdopadne maji pekne veci.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!